...

Jestem kobietą i nic, co kobiece, nie jest mi obce.

Za tymi słowami kryje się przestrzeń, którą chcę wypełniać.

Gablotka to miejsce, gdzie prezentuję moje wytwory. Daję upust twórczości, projektując i wyrabiając biżuterię artystyczną.

Jestem kobietą, a kobieta zmienną jest, dlatego nie ograniczam się do jednego, określonego stylu. Cenię elegancję i ekstrawagancję, klasykę i innowacyjność - wszystko to zależy od nastroju, okoliczności i oczywiście tego, co w duszy gra!

Zapraszam serdecznie. Agnieszka

niedziela, 19 stycznia 2014

Decoupage - poważnie?!

Od kilku lat obiecywałam sobie, że nauczę się decpupage i wszyscy wokół mówili, że to banałka, tylko potrzeba czasu. Banałka do końca to nie jest, ale sprawdziło się, że zanim doszłam do tego co z czym się używa to minęło trochę czasu. Wsparcie miałam od koleżanek z pracy, gdyż oczywiście uznałam, że na kurs nie ma co się wybierać ;)
Zatem od teraz poza biżu mój blog stroić będą decoupagowe wyroby :)

Pierwszym czym warto się pochwalić jest ikeowski stojak na noże, zakupiony kilka lat temu. Zgubiłam do niego (nie wiem w czym...) jeden nóż oraz nóżki-podpórki i leżał tak sobie w szufladzie samotny, marząc żeby wbić w niego czasem coś ostrego. Wychodząc na przeciw takim marzeniom, wzięłam się za niego jak należy. Poniżej widać tego efekty ;)


Tak wyglądał stojak fabrycznie:















A po odrobinie gruntu, kleju, fabr, oliwkowych serwetek, patyny postarzającej i kilku warstwach lakieru:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz