...

Jestem kobietą i nic, co kobiece, nie jest mi obce.

Za tymi słowami kryje się przestrzeń, którą chcę wypełniać.

Gablotka to miejsce, gdzie prezentuję moje wytwory. Daję upust twórczości, projektując i wyrabiając biżuterię artystyczną.

Jestem kobietą, a kobieta zmienną jest, dlatego nie ograniczam się do jednego, określonego stylu. Cenię elegancję i ekstrawagancję, klasykę i innowacyjność - wszystko to zależy od nastroju, okoliczności i oczywiście tego, co w duszy gra!

Zapraszam serdecznie. Agnieszka

czwartek, 22 kwietnia 2010

mmmrau!

 


Multikolor i szachownica :) Po prostu boskie
Ten projekt wymyśliła moja koleżanka z byłej pracy. Kiedyś zobaczyła podobny na szyi jakiejś kobiety i powiedziała ze musi takie mieć! A skoro nie ma rzeczy niemożliwych, to razem odwzorowałyśmy naszyjnik! Lubię realizować czyjeś wizje, choć przyznam, że zawsze jest przy tym pewien stres. To oczywiste, że jak się o czymś luźno rozmawia, to ilu rozmówców by nie było tyle wizji na dany temat powstanie. Sprostanie czyimś oczekiwaniom nie jest łatwe! Trzeba dużo słuchać i mieć jasność w każdym calu! Cieszę się za każdym razem gdy uda mi się kogoś uszczęśliwić spełnieniem własnego pomysłu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz