...

Jestem kobietą i nic, co kobiece, nie jest mi obce.

Za tymi słowami kryje się przestrzeń, którą chcę wypełniać.

Gablotka to miejsce, gdzie prezentuję moje wytwory. Daję upust twórczości, projektując i wyrabiając biżuterię artystyczną.

Jestem kobietą, a kobieta zmienną jest, dlatego nie ograniczam się do jednego, określonego stylu. Cenię elegancję i ekstrawagancję, klasykę i innowacyjność - wszystko to zależy od nastroju, okoliczności i oczywiście tego, co w duszy gra!

Zapraszam serdecznie. Agnieszka

wtorek, 12 marca 2013

Zielony Kieł

Zielony kieł tak na prawdę nim nie pozostał, ale był zębową wizją tego zestawu. Jego nosicielce bardzo spodobał się jedwabny sznurek, tak bardzo, że ostatecznie poprosiła aby był sam :)
Mam nadzieję, że bez kłów dobrze broni się w codziennej dżungli :)



Wykończenie posrebrzane, końcówki zaokrąglone.
Sznurek jedwabny pleciony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz